måndag 3 maj 2010

måndag



Hejhej
Inatt ville lilla vilma absolut inte sova i sin säng mer än en timme.
sen gnällde hon o ville vara bredvid mig ist så mattias fick ut i soffan och sova för han skulle på praktik idag. det gick bra.
Idag har hon varit snäll och ätit som hon ska , men hon envisas om att äta samma bröst hela tiden. fast jag läcker ur det andra ändå så jag försöker få henne o äta på det också.
Har vatt på netto o köpt en fin scarfs och ett par leggings med mönster.
Gjorde lite kycklingwook med kokosmjölk idag, så nu har lille mattias matlåda med sig imon med.
Har huvudvärk nu så ska försöka vila en stund för det har de inte blivit mkt idag har plockat och städat och tvättat. sen har man en katt som varit envis och skrikig hela dagen där på med. usch jaa!!
Men nu tänkte jag ta mig en tupplur så jag har nya krafter. Lillan sover hos pappa i hans knän så sött.
Älskar mina två små snutteduttor
Bätttre liv kan man inte ha .

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar