fredag 21 maj 2010

fredagsmys


Hej hej !

Idag mår jag mycket bättre.
Fast är iför sig trött de kommer jag nor vara resten av mitt liv tills vilma flyttat hemifrån.
I morse började det med att klockan halv två i natt spelade grannarna ovanför oss dunderhög musik. o ja sa jag ger det tio minuter stänger dem inte av så går jag upp o säger åt dem, för mena en torsdags natt folk ska ju upp och jobba så mattias kunde ju inte sova alls.
Men sen vid två stängde dem av. det var verkligen skithög musik, ja en del e störda.
Sen vid halv fem vaknade jag av att det mullrade lite ute. då gick ja upp o drog ur min mobilladdare o släckte lampan. vid tjugo i fem / fem så åskade det riktigt nära o blixten den gick igenom pasienen. snacka om rädd jag var så jag grät. det skorrade i hela lägenheten, lilla vilma vaknade till varje gång det dunkade. usch så rädd för åska har jag nog aldrig varit innan. men det var otäckt.
Just nu saknar Jag mattias som e på sin sista dag denna veckan av praktiken.
när han kmr hem blir det tacos muuuums. sen en runda med vagnen idag med =)
när man bara får lite mer sömn blir man på så himla mkt bättre humör.
får inte jag någon sömn så blir jag toalt deppad.
igårkväll gick jag en runda på oknö med vilma , mysan och svärmor.
hon o jag pratade lugn o fint.. och då kändes de faktiskt jävligt bra mellan oss.
så det tackar jag för..

Lilla vilmisen har lite magknip hon har inte fått ut nåt bajs på två dar nu. så dags för mig o äta lite päron igen som sätter fart på hennes mage =)
kANSKE blir att vi åker ut till oknö ikväll igen för mattias faster o farmor skulle ut där. men vi får se hur det är med oss först. man får ta en sak i taget

Hämtade ut mitt paket ifrån Ellos igår, en ny plattång så den måste jag prova på idag för den ska vara bra den andra jag har e ju flera år nu så sliten men den funkar ju också men man måste ju byta ut sig, så på posten idag hoppas jag mitt andra paket kommer med mina sommarleggings.
det är så bra med Ellos för där kan man betala när man har pengar sen. mena i en affär måste man ju köpa att direkt.

usch sen kommer FP på tisdag och då försvinner det 1300 kr i räkningar inte skoj. men mat har man så man klarar sig nu iaf :) netto is the shit. haha

Aja blir nog ingen blogg mer för mig i helgen ska bara ta det lugnt och MYYYYSA.

Kramis ifrån mig o vilmisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar