torsdag 29 april 2010

Shoppingday


Hej alla kusliga människor !! ;)

Idag gick vi upp tidigt, eller jag vaknade av att en liten sket skrek vid tre i natt o var hungrig, sen gjorde hon ett morfarpaket på mig. ( vill säga sket som bara den ) så det vart bara och byta blöjan hur trött man än var. Men och andra sidan ammningen funkar super nu och jag har inga problem med det, bara att lilla vilma envisas emellanåt. :/
Idag har vi varit i Kalmar på hansa city, Ikea och citygross
hon sov så gott i vagnen på Ikea och när vi köpte kläder.
sen precis efter de vaknade hon så vi körde bort i ett hörn o jag ammade sen kom morfarpaketet igen och då fick mattias byta på henne. sen vart hon lugn igen till bilbesiktningen då sov hon =) .
Så det har gått bra idag. hon e dock lite gnällig emellanåt.
Hon har så torr hud , hur vi än gör o smörjer in henne så vill det aldrig bli bra.
Och jävla katt som hoppade rakt över henne så hon blev riven på armen
Jävla kattfan säger jag !!!
Nu e mattias iväg och klipper sig. jag har migrän som vanlig vet inte varför jag får det :(
Får se om jag kan vila lite senare om mattias tar hand om henne för nu har hon precis ätit igen men inte rapat :( bara Bajsade. hon e lite svår o få o rapa ibland men hon blev gladare när blöjan byttes =) nu ligger hon i vagnen som vi har i lgheten. där brukar hon även somna. katten skriker ÅÅÅH så jobbig. . släppte ut han på balkongen så får han vara där.
nahe nu ska jag sysselsätta mig med vilma som e vaken =)


Hejsvej =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar