tisdag 27 april 2010

Onsdag och trött :/







Hejhej!



Tidiga mornar för min del.



lillan var lite gnällig igår hon åt och kunde inte rapa men sen somnade hon vid halv ett tiden

Sov hela natten till 6 i morse. blev Ammad och rapade stort och sen fick hon va hos sin pappa en stund. nu har hon sovit sedan halv åtta. Jag har plockat och härjat.

Har rensat bland hennes kläder och gjort det i ordning , måste skaffa en redig garderob till henne börjar bli mkt kläder som ska få plats på skötbordet. =)

Snart kan hon få ha klänning o strumpbyxor på sig =)

Idag blir en lugn dag tack och lov. har varit folk här sen vi kom hem , så nu vill man bara ha det lugnt och kunna vila som man inte fått ro till alls innan heller.

ikväll är det andra avenyn igen, gud så snabbt veckorna går :/

Aja imon bär de av till Kalmar för mattias ska besiktiga bilen sen ska jag in o handla mat, blöjor mm och lämna tillbaka en Bh som ja inte kunde ha som mamma o pappa köpte med sig upp.

får se om ja kan hitta en annan när jag e där o ska byta =) igårkväll badade vi lillan och hon skrattade och tyckte om det jätte mycket, så mig e hon inte lik när de gällde den saken som liten . hon är sin pappa upp idagen =)

Jaha det var väl allt jag hade och skriva idag.. får se hur dagen slutar o kvällen..






Kramisar ifrån oss =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar